ΠΡΟΣΟΧΗ: Μόνο για τους φοιτητές με έτος εγγραφής μεγαλύτερο ή ίσο του 2009.
Η προθεσμία καταχώρησης των βαθμολογιών της εξεταστικής Σεπτεμβρίου 2013 από τα μέλη ΔΕΠ στο σύστημα μηχανοργάνωσης λήγει στις 15/10/2013.
Από 16/10/2013 και αυστηρά έως 31/102013, είναι απαραίτητο όλοι οι φοιτητές με έτος εγγραφής 2009 έως 2012, να συνδεθούν στο σύστημα μηχανοργάνωσης UNISTUDENT και να ελέγξουν εάν έχουν καταχωρηθεί όλες οι σχετικές βαθμολογίες.
Η πρόσβαση στο σύστημα UNISTUDENT είναι εφικτή με τα στοιχεία του προσωπικού τους λογαριασμού (όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης) μέσω της ιστοσελίδας https://unistudent.duth.gr/
Εάν μετά τις 15/10/2013 διαπιστωθεί ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΕΙ ΒΑΘΜΟΣ Ή ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΕΙ ΛΑΘΟΣ ΒΑΘΜΟΣ, τότε πρέπει ο φοιτητής να αποστείλει email θέτοντας ως θέμα τον κωδικό του μαθήματος (π.χ. «ΑΕΦ101») στο asismani@helit.duth.gr το αργότερο έως 31/10/2013, έχοντας επισυνάψει συμπληρωμένη την φόρμα «ΑΙΤΗΣΗ», προκειμένου να ενημερωθούν τα αρμόδια μέλη ΔΕΠ και η Γραμματεία για να φροντίσουν για την διευθέτηση του προβλήματος.
EMAIL ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ.
Σε περίπτωση που διαπιστωθούν προβλήματα και σε προγενέστερες εξεταστικές περιόδους, επίσης θα πρέπει να δηλωθούν με την ίδια διαδικασία.
Για τις περιπτώσεις που είναι ζητούμενο από την Γενική Συνέλευση η εκπρόθεσμη δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει αυτό να αναφέρεται αναλυτικά στην αίτηση (σαν σχόλιο).
Η προθεσμία καταχώρησης των βαθμολογιών της εξεταστικής Σεπτεμβρίου 2013 από τα μέλη ΔΕΠ στο σύστημα μηχανοργάνωσης λήγει στις 15/10/2013.
Από 16/10/2013 και αυστηρά έως 31/102013, είναι απαραίτητο όλοι οι φοιτητές με έτος εγγραφής 2009 έως 2012, να συνδεθούν στο σύστημα μηχανοργάνωσης UNISTUDENT και να ελέγξουν εάν έχουν καταχωρηθεί όλες οι σχετικές βαθμολογίες.
Η πρόσβαση στο σύστημα UNISTUDENT είναι εφικτή με τα στοιχεία του προσωπικού τους λογαριασμού (όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης) μέσω της ιστοσελίδας https://unistudent.duth.gr/
Εάν μετά τις 15/10/2013 διαπιστωθεί ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΕΙ ΒΑΘΜΟΣ Ή ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΕΙ ΛΑΘΟΣ ΒΑΘΜΟΣ, τότε πρέπει ο φοιτητής να αποστείλει email θέτοντας ως θέμα τον κωδικό του μαθήματος (π.χ. «ΑΕΦ101») στο asismani@helit.duth.gr το αργότερο έως 31/10/2013, έχοντας επισυνάψει συμπληρωμένη την φόρμα «ΑΙΤΗΣΗ», προκειμένου να ενημερωθούν τα αρμόδια μέλη ΔΕΠ και η Γραμματεία για να φροντίσουν για την διευθέτηση του προβλήματος.
EMAIL ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ.
Σε περίπτωση που διαπιστωθούν προβλήματα και σε προγενέστερες εξεταστικές περιόδους, επίσης θα πρέπει να δηλωθούν με την ίδια διαδικασία.
Για τις περιπτώσεις που είναι ζητούμενο από την Γενική Συνέλευση η εκπρόθεσμη δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει αυτό να αναφέρεται αναλυτικά στην αίτηση (σαν σχόλιο).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου